Aykimgebe ya ben 32 haftamdayım balık yağı içemediğim icin alg yagı verdi doktor ve onu kullandıktan sonra bence o etki etki düzene girdi normalde kabız olan ben tuvaletimi yapabiliyorum vitamin hemde ilac alg yagı hapı var canım dene bence zararı da yok