Kızlar selamlar sevgiler 🌸
İkinci bebeğime hamileyim 🙏Fakat ilkinde de olduğu gibi yine kabızlık ve şişkinlikle savaşıyorum resmen doktorum şurup verdi bir iki gün iyi geldi fakat şu an o da işe yaramıyor 😔 Gün içerisinde bol su içiyorum hareketliyim 2,5 yaşında bir kızım var miskinlik yapamıyorum 😅 Öneriniz nedir? Ne yapabilirim daha farklı ? Çok kilo almayım dedikçe şimdiden şiştim ya 🤨