Serpiltsn Ayum21 bende yaşadım 9 haftalıkkenmuetaj oldu kalbi durdu Allah hayırlısını nasip etsin Herkes icin insallah
Serpiltsn Ilkayy bana da öyle dedi 21-24 arası detaylı diye ben biraz geç girmeyi düşünüyorum tam netleşsin diye 😇 24 e yakın olablir
1yildirim-bebek derya46 yok onu demiyorum canm simdi ben enson 4martta adett oldum ya simdi 12 haftaliğim ama ayın 4 degilde 25nde tamamlaniyi ya ay 9gunluk bi oynama oluyo herkezde oluyomu buhani ayin 4 tamamlanmasi gerkmiyomu ayın
derya46 1yildirim-bebek oynama oldugunu zannetmiyorum canim ilk gunun neyse ordan yola cikarak heaap yapiyiyor zaten ve ultrason da da geç bazen adet gunuyle ayni bazende bir hafta falan geride oluyor
Yasemin_35 OmrPmk14 12+6 yım ben de. İkizlerim var. Kısmetse doğumum kasım ayında. İkiz oldukları için kasım başı/ortası gibi düşün dedi doktorum. Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah🙏🏼
Ilkayy Serpiltsn benimkinin elli her gititğimde yüzünde o yüzden pek takmıyorum orasını ben sağlığı iyi mi bilim yeter ☺️
Sevcan34 1yildirim-bebek cnm yanlış hesaplıyorsun bence bi yanlışlık var kasım donu olması lazım değil mi
1yildirim-bebek silakabadayi bende miyom var canım o yuzden doktr daha buyük bi hastaede önerdi dogumumu 12 cm miyomum var baya buyuk miyomlrda kanama yapabiliyomuş dogumda
Betusss10 1yildirim-bebek sizin ekim sonu kasım başı olması mümkün değil erken gelmezse ben 16 haftalığım kasımın 10u gibi denk geliyor 40 hafta
Tugce_arbag 1yildirim-bebek evet bir yanlışlık var hesaplamanızda. Sizin kadım sonu aralık başı olmadı gerekiyor doğumunuz
1yildirim-bebek Tugce_arbag ya ilk zamn son adet trihim 4martti ama doktr hesbina gore zamnla degisebiliyoya onu dusunemedim😀