Yavuzun1annesi2 1yildirim-bebek bende 12+3günlük oldum normalde doğumum 23 kasım olarak gözüküyor ama sezeryan olcam ben bakalım hayırlısı olsun 🤗🤲
1yildirim-bebek Tugce_arbag ya ilk zamn son adet trihim 4martti ama doktr hesbina gore zamnla degisebiliyoya onu dusunemedim😀
Yavuzun1annesi2 silakabadayi cnm ben sezeryan olcam benim normal dogum tarihim o gözüküyor ama beni 37 mi 38 demi yoksa daha öncemi alır bilmiyorum ilk oglum sezeryan olcagı belli degildi 39 hafta 6 günlüktü alındı bunda nezaman belli olur bakalım🙁🙁😀😀
sumlifee hanzadeee en son kontrolüm 12+3 teydi sırtı dönüktü bu tarafa döndürsek de öğrenemedik ☺️ haftaya kontrolüm var öğrenicez inşallah
Yasemin_35 OmrPmk14 12+6 yım ben de. İkizlerim var. Kısmetse doğumum kasım ayında. İkiz oldukları için kasım başı/ortası gibi düşün dedi doktorum. Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah🙏🏼
silakabadayi Yavuzun1annesi2 benimki de sezaryen olcak dediğin gibi ilk doğumum plansız acil sezaryen oldu 40+0 da. Bakalım bunda normal doğum 22 Kasım görünüyor, sezaryen için daha erken olcak ama bakalım ne zaman :)
Tgba0161 Ekim sonu Kasım başı benimde yarın 17+O haftalık olacağız normal şartlarda 9 kasım gösteriyor. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin.
Tgba0161 Bergssjf erkek denildi ama ben ayrıntılı ultrasonu bekliyorum net değişmeyen bir o sonuçtur diye düşünüyorum. Sağlıklı olsun da Allah’ın izni ile inşallah? Senin belli mi?