ceyliiiiii şubat ayında, 22.haftamızda yaptırdım. Çok güzel geçti, Ali bey alanında bence en iyilerden. Oğlum biraz inatçı olduğu için yüzünü göstermek istemiyordu, baya uğraştı yüzünü göstermek için. Samimi bir doktor içinizi rahatlatıyor, her şeyi en detayına kadar gösteriyor. En sonunda dosya hazırlanırken aklınıza takılan bir şey var mı diye sorularınızı alıyor ama öylesine her şeyi açıklıyor ki benim soracak bir şeyim yoktu. Aklımdaki her şeyi açıklamıştı zaten 😄Renkli fotoğrafını ve videolarını da veriyor tabiki. Tavsiye ederim 💜