Kendi gittiğim hastane yenibosna nisa 600TL dedi. Fakat findikzade de hekimoglu görüntüleme merkezi var orada 400TL. Ozel hastanelerde herzaman pahali olur. Görüntüleme merkezlerine bakabilirsiniz. Ben once devlete gidicem sonra onlar gün belirleyip gönderirler ultrasona. Eğer memnun kalırsam gitmem paralı olarak.