Funda___46 canım gecmiş olsun öncelikle sakın kafana takma insaallah düzelir hemen 💜 bende bebek için doktora gidiyorum hormon testi yapmışlardı,degerini bilmiyorum ama benimde yüksek çıkmıştı prolaktin 🙄 dostinex kullandım bende bir ay boyunca pazrtesi perşmbe yarim iciyodum yani bir ay içinde sadece 4 tanecik ictim şükür düşmüş normale doktor ilaci birakabilirsin dedi.Gebe kalmaya engel bi durum diye biliyorum bende süt hormonu yüksekliği aynı zamanda stres hormonu olarakta geciyo insaallah yakın zamanda güzel haberler alırız 🌸