Rusev Ilkayy benim de 4.07 prolktin 30randevu Alp gidemedim daha buyuzdenmi olmuyo acaba rahimflm çekindim sorunyok
Ilkayy Rusev evet canım 1 sene tsh yüzünden bebeğim olmadı. Triot değerim 2 ye indi. 2 ay sonra hamile kaldım
Ilkayy Rusev yok canım onu hamileğin boyunca içiyorsun her ay kan veriyorsun sonuca göre doz ayarlıyorlar ben bugün kan vercem mesela geçen ay 2 idi değerim bakalım bu ay kaç hamilelikte çok önemli triot düşük olabilir çocukta gelirik yaratabilir
Rusev Ilkayy aynen önemliymiş benim hiç tsh sorun olmamıştı bı kimyalsal olduktan sonra düzenim bozuldu hayırlısı bakalım
Rubby Bende de prolaktin yüksekliği vardı ilaç kullanırken hemen hamile kaldım şuan 25 haftalık hamileyim. Dostineks çok etkili bir ilaç çok hızlı şekilde prolaktin hormonunuzu normal seviyeye düşürecektir
Funda___46 Rubby tekrardan batırdınız mi acaba doktorum geri kontrole gel falan demedi evimizin yaninda saglik ocagi var o bakar mi
gokturkefe Funda___46 bana bi kutu yazdı haftada 2 gün 1 hapı kırıp yarım yarım alıyordum gebe kalınca bıraktım 2 hafta kadar kullandım sanırım
Funda___46 gokturkefe bana kır demedi 2 tane var bu hafta kullanacam sadece bakalim nasil olursa tekrardan baktirmam lazim mi prolaktin e acaba
mrrrv11 Funda___46 ploraktin değeriniz kaç acaba MR istedi mi doktorunuz benim 96 idi Allah’a şükür MR sonucum temiz çıktı ve Aslan pençesi kullandım bir ay sonra hamile kaldım şimdi doğumu bekliyoruz Rabbim size de nasip etsin inşAllah
Funda___46 mrrrv11 32.73 canim benimki rahim filmi çekelim dedi doktorum bende olmazsa sonraki ay çekelim dedim belki verdigi hapın faydasi olur diye
gokturkefe Funda___46 hiç bşrsey dememiş bana kullandım hamile kalınca bıraktım kullan tahlil yapalım dememişti canım