Funda___46 ha anladım, değeriniz çok yüksek olmadığı için az olandan vermiş muhtemelen doktorunuz. Benim de hemen hemen aynıydı ama 8′li vermişti, haftada bir kullandım 4.kullanımdan sonra 0,89′a kadar düşmüştü. Doktorunuz haftada 2 dediyse ona göre içmenizde fayda var tabii ki. Genelde 8′li verip yarım iç dedikleri için sormak istedim size de. Çok geçmiş olsun 🌸