Esraismail Diclenur_63 hadi inş canm saglıkla sıhhatle gelsin kuzucuk bnde daha bısey yok… Agrı oluyo ama hemen gecıyo bakalm yarın doktora gidecem ne diyecek
Diclenur_63 Pelinmutlu bebek 40 haftadan sonra kendi kakasını yeme ihtimali warmış 40 ta gelmeyince almıyorlarmı suniyle falan
Diclenur_63 Esraismail ewet ya bayagı war bendede doguma hazırlıkmış işte ara sıra karnımın altında agrı oluyor adet agrısı gibi
Esraismail Diclenur_63 o bndede oluyor ama düzensiz gece agrısına uyanıyorum bazen ne Nisan geldi nede su hyrlısı bakalım
Diclenur_63 Esraismail ewet bendede bi bakıyosun gece aniden uyandırıyor elleri kulaklarında esracım her an gelebilirler 🤭🤣
Hatice11 Diclenur_63 Bizimde son 9 ama bebegim iri oldugu icinn 40 a kadar beklemeyecegiz pazartesi gününe kadar dogumum baslamazsa pazartesi suni deneyecek doktorum 🤦🏻♀️😔
Diclenur_63 Hatice11 4 le doguranda war ama bazen ultrasonda yanılmalar oluyor hayırlısı neyse o olsun rabbim sag salim kucagına alnayı nasip etsin
Emine_2020_robin Hatice11 benim oğlan gibi 4 750 gr doğdu şimdi 1 buçuk yaşında yine hamileyim 31 .haftadayım 2 kg doktor 40. Haftada suni sancı vercez dedi bebek kilolu olabilr 🥰bende suni sancıdan korkuyorum😞
Hatice11 Diclenur_63 200 gr yanılma payı olabilir dedi ama insan korkuyor yinede.4 e kadar normal deneyebiliriz 2. Hamileligin dedi,ama riske atmak istemiyorum ben hayırlısı olsun bakalım.Sizde inşallah 🌸😊