BhrDnmz sakinleştirici verecekler veya uyutacaklar. Merak etme, en azından dene. Been de bipolarım. İnan genel anestezi de o kadar iyi değil. Hatta benim hastalanmama sebep oldu. 2 kere genel anestezi ile doğum yaptım. Uyanırken şoka girdim birden bire Bi çıkıyorsun bebek yok karnın boş.Uyandırma odasında gözümü açtım. korku oldu bebeğim nerde diye. Çok ağladım. Doğum yaptığımı anlamadım ilk önce. Ben de senin gibi spinal den korkarım diye genel oldum ama o kadar pişman oldum ki. 1 saat uyanamadığım için bebeğime mama verdiler ben de kendime gelemediğim için şoktan dolayı baya bir süre emziremedim bebeğim de emmedi. Yani amacım seni korkutmak değil asla. Ama doktoru iyice tembihledim ben. Ben dedim panik olabilirim korkabilirim beni sakinleştirmeniz lazım. Baştan uyardım, doktor tamam dedi ne olduğunu anlamayacaksın bile dedi. Sen de konuş doktorunla. Benzer durumlardayız. İçini ferah tut. Kendine yöntemler bul. Unutma sadece 10 dk sürecek bebeği almaları. 10 dk nedir ki. Bir yolunu buluruz sakin kalmanın. Allahın izniyle. Bebeğine odaklan, yada ne bileyim seni panik anında sakinleştirecek ne varsa onu yap. Allah yardımcımız olsun