Serdil evvet gayet memnunum vok iyi ilgileniyo ben ilk gebeligimdede humeyra hanima gitmistim dogumda bile cok iyidi surekli basimda bekledi kontrol etti beni en son doguma aldi ve basarili bir sekilde dogurtdu beni suan da hamileyim yine humeyra hanima gidiyorum gerçekten eskisinden çok ilgileniyo iyice bakiyo ultrasyonda filan siddetle tavsiye ederim