Zehraspl Fadimesoyturk evet canim zam gelmis doguma ben 1000₺ ye yaptim4 sene once ama simdi 2000₺ diolar sadece muayene sabit kalmis oda sigortalı 85₺ sigortasiz 120₺
Aysun1274 Bende hüma hastanesine gidiyorum Dinçer beye ilk medikal palace de yaptım kxımla 2300 vermiştim şimdi 6 bin istiyor diye hümaya gidiyorum endişem var nasıl olur iyi yorumlar almamıştım hiç doğum yapanlar yazarsa çok sevinirim doğuma da 2000 TL dedi