Ağda ile alıyorum, kartuş olandam az az yapıp alıyorum.
Şu göbek kıllarını alma diyenlere de çok sinir oluyorum 😂😂 yani ben çıkmaya başladığı anda rahatsız oluyorum hani benden kocamdan başka ()doktor hariç) kimse görmüyor ama öyle kıllı kıllı gezmek hiç hoşuma gitmiyor benim.