Lalihhhh dmtoc jilet çoğaltır ama erkek göbeği gibi olmaz mı ? Bir de altta bebek dahi olsa tek çekim de alıyor ve rahatsız edecek bir durum olmuyor bence
dmtoc Lalihhhh Benim çoğalmadı hiç. Epilasyona gidiyordum hamilelikten önce belki o yüzden… Doğumdan sonra da gidicem nasılsa lazere diye jilet yapıyorum az çıkıyor diye
Pelinbyrktrlr Lulemom Canım bende de var hep alırdım zaten gebelikte de hindistan cevizi yağı kullandım ve tüyler resmen baş kaldırdı😃 Elle çekilen boncuk ağda ile alacağım onlarla daha nazik alabiliyorsun acıtmıyor da
Aysen3434 Lulemom o bantlar hassas bolge icin ya o yuzden demistim. Bende 4 5 tane cikiyor cimbizla cekiyorum onlari da sorun olmuyor.
Meyracukurmaraz 27 haftalığım en başından beri kuaförde aldırıyorum hiç bir sorun olmadı çatlağımda yok
momof3 Lulemom Gebelikte değil ama normal zamanda tüy sarartıcı kullanabilirsiniz o zaman almakla uğraşılmaz benim de var sarartıyorum normalde ama şuan gebelik olduğu içim ellemiyorum
Gamzee_27 Endişelenmeyin kızlar ben hep ardağla aldım çatlağım yoktu halan daha yok aldıktan sonra duşa girip çıkın ve bebek yağı ile nemlendirin olay bitti😂
5432 Lulemom ben alıyorum çünkü rahatsız oluyorum. Birde sezeryan olunca bantlar acıtıyor. Bizde tüysüz görünmek hoşuma gidiyor.