Kızlar normalde de göbeğimi alıyordum ama hamileliğimden beri almıyorum. 27. Haftadayım ve artık çok rahatsız etmeye başladı görüntü olarak. En başından beri riskim olmadı. Özel bölgemi falan ağdayla aldım hala da alıyorum. Ama göbeğime bi çekindim niyeyse. Alan var mı acaba bişi olur mu alsam ?