Ssppfdps
Kürtaj oldum canım ben dediğim gibi sürekli boş gebelik dediler yemedim içmedim çok yıprattım kendimi 8+2 de alttan bakıldığında bebeğe ait meteryaller var yazıyodu kürtaj raporumda bile olan olmuştu kürtaj oldum 8+4. Gibi falan düşmedi kanamam yoktu çok şükürki rabbim hemen nasip etti 1,5 ay sonra falan şimdi 30 haftalığız kürtajda olsan üzülme ama bekle 8 haftana kadar en azından hakkında hayırlısı ne ise o olsun canım