Tubasim %80 dedi ama benim umudum yok çünkü belirtilerim kalmadı artık doktorum kendi düşmesi daha iyi dedi hem sonra hamile kalmak icin hem islem yapmamak icin o yuzden bende gittiğimde ilac isteyecegim adetten biraz daha fazla sancı oluyormuş sanırım insallah parça kalmadan düşürürüz de kurtaja gerek kalmaz