Meralll çok geçmiş olsun rabbim bir daha yasatmasın, ben de şuan yolk saç bile yok hiç umudum kalmadı kendimi her şeye hazırladım haftaya gittiğimde kürtaj dediği anda güçlü olmam lazım, evet anne olamamak dünyanın sonu değil ama ben çok yoruldum bunca senedir bir daha o heyecanı yasar mıym bilmiyorum ama hiç gücüm kalmadı..