Ssppfdps insan kolay kabullenemiyor seni çok iyi anlıyorum içini önce ferah Tut Allah'tan hayırlısını dile ve başka Dr daha git bn ilk devlette öğrendim hayvan Dr haftaya gel kürtaja alalım direk dedi çok zoruma gitti bide insan heyecandan ilk zaman herkese haber vermiştim anne olcam die sevinmiştiler sonra iyi bi Dr A daha gittim özelde oda aynı şeyi söyledi ama aldı eşimle bni karşısına çok güzel konuştu 100de 90 ilk hamileliklerde olabildiğini bu sizin çocuğunuzun bidaha olmayacağı anlamına gelmediğini fln die ama yinede insan ümidini yitirmio bana çk bağlanmadan alması gerektiğini söyledi 9.haftaydı artık bn yine de 1 hafta daha beklemek istediğimi söyledim saygı duydu ama eve geldiğimde lekelenmemi görünce düşük yapabileceğimi söyledi ve sabahına kürtaj oldum bi süre psikolojim bozuk ve çocuk düşünmedim aradan 2sene sonra tekrar karar verdim ama aptallık etmişim şimdi 18günlük çok güzel bi kızım var geç kalmışım o sevgiye kürtajdan 3ay sonra tekrar deneyebilirsin belkide hiç gerek kalmıcak bilemeyiz ama üzülme lütfen 🙏