Merhaba arkadaşlar bende 13+5 deyim birkiz bir oğlan bekliyoruz inslh. İlk üç ay çok acikiyorum. 12 den sonra rahatladım. Ama buseferde boyun ağrılarım arttı birde rahim kemiğinde Bazen sızlama var. Nedenini soracağım doktora. Yarın erken doğum riski varmı kontrl edilecek. Umarım herşey istediğimiz gibi olur 🤲