elfcaglar1 Ben de öğretmenim. Doktorum okul açıldığında uzaktan çalışabilirsen öyle çalış dedi, tabi öyle seçeneğimiz yoktu. Okula gittim. Ama uzaktan eğitimden iki hafta öncesinde iki haftalık rapor aldım, vakalar arttı korkmuştum. Doktorum şimdi bir şey demiyor uzaktan eğitimdeyiz ya o yüzden.