Kizimveikizogluslarim kuzucumoglum bende 26+5 haftaligim tek yumurta benimde birinde kol ve bacak kısalığı var demişti doktorum amniyosentez istemişti riskleri var diye kabul etmedim sizde öyle bişey oldu mu
kuzucumoglum Kizimveikizogluslarim benden amniyosentez falan istenmedi 2 haftayı skntı olarak görmüştü perinatolog genelde ikizlerde gorulebilir demişti ama sıkı takip gerekli dedi.bana deseydi bende kabul etmezdim kan akımı yavasmis küçük olanın sonra kendi dokturuma ben geçen hafta gttim bana oksapar iğne baslatti yarın tekrar gidicem bakalım ne diyecek
alyavetuna Kizimveikizogluslarim yaa yapılıyor demekki bu hafta gidiyim bende bakalm cok tesekkjr ederm
Kizimveikizogluslarim kuzucumoglum aynen tek yumurta ikizlerin de bu tür sorunlar oluyor maalesef şimdilik kolu bacağı kısa dedi benimde yarın kontrolum var bakalım inşallah iyi şeyler söyler şuan 3 4 günlük gerilik var küçük olanda ben 3 haftaya bir gidiyorum muayeneye sizin kontrol aralığınız nedir
kuzucumoglum Kizimveikizogluslarim ben hastane değişikliği yaptım geçen hfta bu doktor bana oksapar iğne verdi 6 adet küçüğün kan akımı hoşuma gtmedi dedi hftaya tekrar bakalım dedi yarın gidicem ama 2 hftaya yada her haftaya çağıricak öyle görünüyor ayrıntılı için gittiğim perinatolog takibin 2 hftayi geçmesin demisti
Kizimveikizogluslarim kuzucumoglum bende hastane ve doktor değişikliği yaptım önceki doktor iki haftaya bir çağırıyordu şimdiki doktorum üç haftada çağırıyor şimdiki doktorum daha ilgili bı sorun olsa daha güzel ilgileniyor devletten özele geçtim ben
Kizimveikizogluslarim kuzucumoglum çok şükür kan akışı konusunda bı sorun olmadı şimdiye kadar inşallah olmazda
kuzucumoglum Kizimveikizogluslarim inşallah olmaz size doğum konusunda kaçıncı hafta olabileceğini soyledimi ben 3 doktora gittim ilki 35 sonra perinatolog sıkıntı olmazsa 37 şimdiki doktor 34 diyor
Pelin-1 nesrin8989 13+0dayim nerdeyse ogrendigimden beri calismiyorum nobet sonrasi kanamam oldu😐 persembe kontrolum var inşallah geçmiştir ve normal hayatima donebilirim surekli yatmak zorunda olmak zor
Kizimveikizogluslarim kuzucumoglum ilk doktor 32 haftalık olunca alırız demişti suanki gittiğim doktor durdurulamicak sancı ve suyun gelmedigi sürece erken doğum söz konusu olamaz dedi ilk gebeligim normal doğumla sonuçlandı gerekirse normal doğum bile yapılabilir dedi ne kadar ilerleyebilirse ilerlemeyi düşünüyorum nasıp olursa
kuzucumoglum Kizimveikizogluslarim erken doğum beni korkutuyor en geç 37.hfta alıyorlar inşallah benimkide durur o haftalara kadar
elfcaglar1 Bu bahsettiğiniz durumlar genetikleri mi alakalı yoksa tek yumurta ikizinin riskleri mi arkadaşlar umarım hepsi geçici şeylerdir sağlıkla kucaklarınıza alırsınız
Kizimveikizogluslarim elfcaglar1 evet tek yumurta ikizlerinin riskleri bunlar genel olarak geçici ama psikolojik olarakta bı o kadar zor teşekkürler inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alirsiniz 😌
Kuzucuklar 26+3 haftalık olduk benimkilerde çift yumurta ikizi bel agrısı el ve ayaklarda şişkinlik rahat uyuyamamak dışında bi sorunumuz yok çok şükür erken dogum olma korkusunu saymasak