okunmusciklet Gayet normal herkes de gelecek diye bir şey yok bence 😊
Bende de gelmemişti sonra şöyle oldu 33 ve 36.haftada bir damla geldi sadece o da üzerimi değiştirirken elim ıslandı ondan anladım hatta süt olduğunu anlamadım göğsünü sıkınca anladım. Sonra da gelmedi zaten ama şu an emziriyorum bebeğimi 🤗🤗🤗