okunmusciklet Momlife1 olsun zaten önemli olan onun karnının doyması sarılık olmasındansa mama vermek en güzeli 🙏🏻 sevindim ama memenizi tutmasınada Allah bagıslasın 🙏🏻
bircivcivannesi okunmusciklet zaten o erken haftalarda gelenler de süt değil kanalların açılmaya başlamasıyla gelen bir takım sıvılar bazen kanla karisik da oluyor. endişenizi anladım ama normal gibi bebiş doğduktan sonra da gelebilir her bünye bir olmuyor
okunmusciklet bircivcivannesi yani tabiki önemli olan bebek doğduktan sonra gelmesi inşallah gelir hemen 🤷🏼♀️
Jewerly Ilk hamileligimde benden hic hamileyken süt gelmemisti ama oglumu 15 ay emzirdim tekrar hamile kaldığım icin kesmek zorunda kaldim. Hamileyken süt gelmesi sütün olup olmayacağına dair bir ipucu vermez
Beyziikoo okunmusciklet Kaç haftalık gebesiniz benimde sonlara doğru geldi valla öncesinde hiç ellememistim bende 🙈 İçinize dönmezse doktorunuza gittiğinizde sorun mutlaka anlar içinizi rahatlatır 😍 Ama var ben inanıyorum 😃😃
okunmusciklet Beyziikoo 37+2deyim belki 38 bitince gelir 😅🤷🏼♀️ bende biraz inanıyorum artık doğumdan sonra gelir gelecekse zaten heralde İçindede öyle bi his var ki bugün yarın sanki doğurcam gibiyim hep sancım ağrım oluyor 🤭
Beyziikoo okunmusciklet Oh maşaAllah bitti sayılır sağ salim doğsun inşaallah minik🤲🏻😍😍 O emmeye başlayınca çeker çok güçlüler gerçekten 💜
[silindi] okunmusciklet yok canim aksine dolu dolu olur bebegi ilk besleyen azi sütü o skma bebege en faydali sut