Cimen_1409 okunmusciklet benim 1 gebeliğimde bebeķ kıpırdamaya başladığı zaman süt gelmişti şimdi 3 aylık hamileyim suanlık göğüslerim sis ve çok ağırıyo bakalım olacak mı bu bebişte
Betulnebiazizoglu 36+2 bende de gelen birşey yok aynısını düşünüyordum insan endişeleniyor elde olmadan 😬
Havva-61- okunmusciklet bendede süt yok goguslerim büyümedi bile çokta kilo aldım çocuğu nasıl emzircem bilmiyorum:)
nilufar27 bende ilk kizimda hamileliyin sonuna kadar süt gelmedi sezeryan oldum bir gün sonra emzirdim bı buçuk sene emzirdim rahat
Elo_35 okunmusciklet Göğsünüzün ucunu değil kahverengi bölümünü hafif sıkıp mı bakıyorsunuz? Sadece ucunu sıkıyorsanız gelmeyebilir. Bir de süt yapan besinler var onları tüketmeye özen gösterin bir de bol su deniliyor 🌺
Serifedebiyat okunmusciklet gebelik boyunca süt gelmesi normal bir durum değil zaten. Bazı kişilerde bünyeye bağlı gelebilir. Ama normal olan doğumdan sonra gelmesidir.
3MelekAnnesi3 okunmusciklet normal tabiki dogal olan plesanta düştükten sonra süt akışının baslaması hamilelikte akmıyor diye süt olmıcagı anlamına gelmiyor
okunmusciklet 3MelekAnnesi3 ya bilmiyordum bunu, hem burda hemde çevremde çokca gördüğüm için hamileyken süt gelmesini normali o diye düşünüyordum
[silindi] okunmusciklet normal benden geliyor ben de ondan endiseleniyorum ilk süt cok önemli diyorlar ya o ziyan olursa vs diye
okunmusciklet [silindi] çok mu geliyor peki mesela yengem de hep tişörtlerine süt geçiyordu daha 6 7 ayıkken falan hemde baya geliyordu
bozkurt_19 okunmusciklet inşallah cnım gelcek diye düşün hep ben asla olumsuz düşünmedm stres yapmadm
okunmusciklet bozkurt_19 çok teşekkür ederim canım inşallah düşündüğümüz gibi güzel güzel gelir sütcükler😅🙏🏻
3MelekAnnesi3 okunmusciklet hayır hayır endişe etme hiç süt gelmesi öyle mucize bişey ki emin ol dogum sonrası şakır şakır gelir bebegi veren Allah sütü mü esirgicek inşallah bol sütlü günlerimiz olur canım 🤲😊
[silindi] okunmusciklet yokk benm oyle degil cok nadir kendiliginden minik bir islaklik oluyor sut mu diye sıkıp baktgmda anliyorum süt gbi bir sivi
okunmusciklet [silindi] aman sıktırma kuzum sende dediğin gibi o ilk süt çok önemliymiş inşallah doğumdan sonrada bol vol olur sütün