pppnar456 evet ben de çok zor hamile kaldığım iÇin keseyi gördüğüm doktor iyi yere yerleşmiş bir sıkıntı yok dediği halde, kan değerlerim iyi yükseldiği halde hala acaba boş gebelik olabilir mi diye korkuyorum. Daha bebeği bile göremedim çünkü. O yüzden çok normal korkman. Bekle biraz daha geçsin öyle git. Keseyi görsen bile zaten bekliyorsun 1-2 hafta bebeği görmeyi çok daha zor geçiyor o süreç