pppnar456 o zaman 3 gün geçmişti bu hamileliğmde 9 gün geçti 11.300 dü betam ama ben yine de bekledm zor geçti günler ama çok şükür beklediğme değdi diğer türlü kendimi kura bilrdm çnkü kese yada bebek gözükmeynce hemen doktorlar boş gebelk yda bebk gelişmemiş dış gebelk diye huzursuz ediyolr en erken haftalrda ve gün veriyo o güne kdr geceniz gündüzünüze karışıyo kendinizi yiyosnz beklemeye değer