Asil_Egem NESLIHAN_ ahahahhhah özel hissettirmeli bu sana kendini çünkü o kadar hamile gördüm doğuran gördüm ama bu ilk oldu😂😂
NESLIHAN_ Rabiacelebi salı gunu tekrar gidicem zaten yine yapacak eminim ve merak ettim deyip soracam 😀 bana da çok saçma gelmişti ben şey diye düşünmüştüm cocuk sağ da mı solda mı diye bakıp ona göre bakıyor sanmıştım değilmiş 🤣
D-uysal NESLIHAN_ bende 36 haftalığım özele gidiyorum bana da hiç yapmadı ben hatta muayene olurken ultrasonda göbeğim küçük mü kalmış diye sordum 2 serçe parmağıyla göbeğimin üst tarafına dokunup ölçtü öyle bastırma falan asla yapmadı.
NESLIHAN_ D-uysal ben sedyeye yatıyorum doktor geliyor bacaklarımı kırmamı istiyor yavaş yavaş dokunup çekiyor sizin doktorunuz da hem renkli hemde siyah beyaz bakıyor mu?
Hazal_hazar NESLIHAN_ senin o doktorun tehlikeli sinyaller veriyor ivedi bir sekilde doktorunu degistir abla tavsiyesi bemi oyle muayene edecek doktoru yıkarim 40 yasindayim bole muayene gormedim birde guzel diyecek mumkunatiyok
NESLIHAN_ Hazal_hazar yok zararlı birşey yapsa bende korkarım sadece merak etmiştim herkese yapıyorlar mı diye yapılmyormuş
NESLIHAN_ Asil_Egem bende arkadaşlarıma sordum o ne kız dediler bende anlamadım vallahi 5. Haftadan beri gidiyorum şuan 16 haftalığım hep yaptı 🤣
D-uysal NESLIHAN_ evet bakıyor her gittiğimde fotoğraf veriyor yüzünü çekipte. Ama öyle seninki gibi yapmıyor bi sor bakalım bunu yapmanızda ki fayda ne diye belki bi bildiği vardır
Asil_Egem NESLIHAN_ bence doktora sormalısın amacın ne orada ne arıyorsun ne bulmaya çalışıyorsun diye😂😂😂😂😃😆😆
NESLIHAN_ Hazal_hazar şimdi annemi aradım 4 gün önce gittiğimde biraz sertlik var demiş ama ben cinsiyet öğrenmeye gittiğim için heyecanlıydım duymamışım o dediğini acaba sertlik var mı diye bakıyor olabilir mi
Seymanur0707 NESLIHAN_ değiştir bende doktorunu diğer yorumlarını da okudum bana taciz ediyomuş gibi geldi yok bacağını kır yok bilmem ne 😦
NESLIHAN_ Seymanur0707 yok canım hani bacak kır derken düz olmasın diyedir beni de kötü hissettirdin böyle deyince 😒
NESLIHAN_ Asil_Egem anneme sordum geçen gittiğimiz de sertlik var demiş ama ben cinsiyet öğrenmeye gittiğim için heyecanlıydım duymamışım acaba sert mi diye bakıyor olabilir mi
Hazal_hazar NESLIHAN_ kasiklarinda sertlik var dediyse olabilir onun haricinde bakmamasi lazim musade etme vucudunu en iyi sen tanirsin baskadi degil birtanem
Asil_Egem NESLIHAN_ nasıl yani sertlik derken canım doğumu yakın olanlara bile bakmıyolar o şekil ki senin ki daha çok yeni hadi doğum yakın olsa belki bir ihtimal birşey düşünülür ama şuan çok anlamsız
Rabiacelebi NESLIHAN_ bilemiycem ama ilk defa duyuyorum son aylarda bazen bakıyolar bide doğumdan sonra için boşalsın diye bastiriyolar ama ilk zamanlar çok saçma geldi
NESLIHAN_ Asil_Egem bende buradan böyle yanıtlar olunca hemen annemi aradım geçen biraz sertlik var dedi sen duymadın mı dedi bende duymadım o heyecanla dedim o doktor en iyisi onu da beğenmiyorsan artık doktor kalmadı dedi 🤣🤣
NESLIHAN_ D-uysal iyi bari birde renkli vermiyor deseydiniz doktorun benle alıp veremediği ney diyecektim 🤣
NESLIHAN_ Hazal_hazar teşekkür ederim cevapların için tabiki dokunması normal değil gibi ama hani kötü birşey de yapmıyor gibi geldi ama soracam doktora 🙃