NESLIHAN_ Doktora gidince kasıklarımı kontrol ediyor hafif hafif bastırıyor herkese yapıyorlar mı? Ya da yapma sebepleri neler niye yapıyorlar merak ettim
atlasinannesii NESLIHAN_ ilk defa duydum acaba niye yapıyor bende merak ettim şimdi bende kaç kez özel e gittim ama hiç böyle bi şey yaşamadım
balkiz12 NESLIHAN_ ben ilk bi doktora gidiyodum o elleriylede kontrol ediyo ama değiştrdm bu ultrasondan bakıyo sadece
Seymanur0707 NESLIHAN_ 3 üncü hamileliğim 20 farklı doktora gitmişimdir hiç böyle bişey duymadım görmedim yaşamadım doktorunuz kadın mı
PurpleTail İki farklı doktora gidiyorum sadece jel sürüp ultrasona bakıyorlar henüz o tarz bir muayene olmadım 🤔
NESLIHAN_ PurpleTail benim gittiğim doktor hem kasıklarıma elleri ile muaneye ediyor sonra jel sürüp bakıyor daha sonra aynı yerde renkli bakıyor acaba özel olduğu için mi yapıyor
PurpleTail NESLIHAN_ benim doktorlardan biri de özel, özel muayenehanesine gidiyoruz ilk defa öyle bir uygulama duydum ilginçmiş.
NESLIHAN_ atlasinannesii diğer arkadaşlarıma sordum ama onlar devlete gidiyor öyle birşey olmuyormuş sizin gibi onlar da şaşırdılar
NESLIHAN_ PurpleTail sizin gittiğiniz özel doktor da renkli şekilde de bakıyor mu ultrasonda yoksa renkli için ayrı ücret ödüyor musunuz
Asil_Egem NESLIHAN_ ilk defa duydum bu şekil muayene edilmesini canım peki ne amaçla baktığını felan bakarken bişeyler anlatıyor mu
PurpleTail NESLIHAN_ ultrasonumuz yaklaşık 7-8 dk sürüyor.Başlarda klasik siyah beyaz haliyle organ ölçümlerine kilosuna boyuna bakıyor son 4-5dksı renkli 4D boyutta bebeğe ve kan akışına bakıyor. Her muayene sonrası renkli usg görüntüsünü de veriyor.
NESLIHAN_ Asil_Egem kasıklarını sıkma diyor gevşek bırak diyor hafif hafif bastırıyor güzel diyor sonra jel sürüp renkli ve normal siyah beyaz bakıyor
NESLIHAN_ Seymanur0707 hayır erkek kırıkkale de yaşıyorum ve gittiğim doktor memleketimde 2. Doktor diyebilirim yani iyi bir doktor
Seymanur0707 NESLIHAN_ değiştir bende doktorunu diğer yorumlarını da okudum bana taciz ediyomuş gibi geldi yok bacağını kır yok bilmem ne 😦
Rabiacelebi Minebebeğin aşağı inip inmediğine bakıyolar bebegının başının aşağıda olup olmadığına bakıyorlar elleriyle o yüzden bakıyolar eğer 4 parmağını kaburganin altına koyduğunda boşalmaya başladıysa doğum yakınlaşmış demektir
NESLIHAN_ Rabiacelebi ama şöyle birşey var kii ben şuan 16 haftalığım ve ilk hamile olduğumu öğrendiğimde gittim yani 5 haftalıken onda bile yapıyordu