Kamile71 şekerinizin çıkması, şekeri cok yemenize bağlı değil, dengesiz beslenme ve aşırı karbonhidrat tüketimi şekere neden olur. Tabii şekeriniz çıkınca hem karbonhidrat hem de şeker tüketimine dikkat etmek gerekir o ayrı.
Ben de çikolata tatlı vs tabii yiyorum ama günde 1 tane gofret 1 2 dilim kek mesela, 10 ay da hurma incir tarçınlı süt vs ile geçmiyor 🤣🤣