Kamile71 benimde son haftalarım sekerim sınırda çıktı doktor korkuttu ani bebek ölümleri olabiliyor vs diye. O yuzden son haftalarimi dikkat ederek geçirmek istiyorum. Bende tatlıya düşkün biriyim hamilelikte iradem de azaldı sürekli tatli yiyordum bi ara. Evde olursa yeniyor canim o yuzden eve alma o tarz şeyler bulundurma belki biraz azaltmış olursun. Çünkü cikolaya ve şeker gerçekten bağımlılık yapıyor yedikçe kurtulması da zor oluyor..