Babyyyymother Zero2344 aynen bende öyleyim birde normalde severim çikolatayı hep kahve çikolata yapmaya bayılırdim ama simdi canımda pek istemiyor belkide bebise zararli diye istegim yok abur cubur da hiç yemiyorum
Zero2344 Babyyyymother ben tam kahve hastasıydım ve bebiş için ağzıma bile sürmüyorum ve annelik iç güdüsü olsa gerek hiç canım da istemiyor. Abur cubur bende yemiyorum normalde de pek aram yoktu zaten. Kaç kilo aldınız hamilelikte
Redpepper Ay sakın böyle bişey yapma 10 gofret ne demek komple zarar 😲 doktoruna bu durumu söyledinmi peki belki başka bi durum yatıyodur altta. Fazla şekerli gıda yemek erken doğum riskini bile getiriyor
Babyyyymother Zero2344 tam olarak ayniyiz desene bebegime hep faydalı şeyler yemeye çalışıyorum 3 kilo almistim en son 2 hafta öncesine kadar ,siz kac kilo aldiniz
jasmin001 Kamile71 seni çok iyi anlıyorum canım hamileligimin ilk aylarında 1 tüm pasta yemistim kendime bile sasirdim şimdi 1 , 2 çikolata yiyorum en aza indirmeye çalışıyorum. Her gün şekerli yiyesim geliyor niyeyse
Kamile71 jasmin001 dün çikolata yemedim kendimi tuttum bundan sonra günde 1 tane sınır koyacağım kendime benimde pasta zaafım var görünce kesinlikle dayanamam
Zero2344 Babyyyymother 30+2 deyim 6 kilo aldım bende ama ben yemek gayet iyi yiyorum. Evet bebişler çok kıymetli olduğu için dikkat etmek gerekiyor
Babyyyymother Zero2344 bende 30+1 im 3 öğün yemek 3 de ara öğün yapıyorum yemeğimi meyvemi fln cok güzel yiyorum bende cok şükür.Gec kilo almaya başladım biraz ben uzun süre hiç alamadim ama artik aliyorum
jasmin001 Kamile71 aslında sınır koymak mantıklı ben eve almamaya çalışıyorum artik alırsam sonu gelir hepsini yerim biliyorum kendimi. Hic boyle değildim ben