Princessmom Helinhelin canım ordaki bir kadın doğumcu için sezeryanda yanlş dikiş yapmş diye duydum ben
Nimet16 Nslhn80-ends polislerle anlaşmalı hastane ücret bilgisini ona göre sorun indirim %25 var bize
Nslhn80-ends Nimet16 askeri personel bizdede oyak indirimi oluyormuş belki bu hastanedede vardır gidince ogrenirim
Elifdnc Ben bower hastanesine gidiyorum Fatmanur hanıma şimdilik memnunum. Ama sezeryan konusunda nasıl bilemiyorum
Btl2017 Princessmom evet. Onun yüzünden 5.5 haftalık gebeliğimi sonlandıracaktim az kalsın. Ve inanın ki o kadar ilgisiz davrandı ki Allah tan içime sinmedi yunus çavuş a gittim.
Serapveminikleri Btl2017 canım her hasta için geçerli degil.bu bence sizr kötü baskaisna iyi yarayan çok Dr çıkar benimde ilk cocuhum erken doğumdu diye ona gittim ve çok şükür 9 ayı gördüm ilgisini kontrollerini çok beğenerek gidiyordum 🙏
Selmaolmz Helinhelin Çok ilgili bir doktor benim doktorum fatma hanım bower da çok memnunum çok ama doğum daha olmadığı için bilemiyrm ama çok güveniyorum 🌿
gulcecece Serifellci ben de burhan hocaya gidiyorum istediğim zaman ulaşabiliyorum henüz yeni gebeliğim ama memnunum
Serifellci gulcecece aynen kendisi diyor zaten bi problem olduğunda istediğin zaman arayabilirsin diye bende baştan beri hep ona gidiyorum şimdilik çok iyi şükür 🥰
Haticeergunn Bower hastanesi nasıl acaba bilgisi olan söyleyebilir mi? Henüz gidip görüşmedim. Uzak olduğu için gidemiyrm. SSK ve yeşil kart ucretleri ne kdr . Birde aynı şekilde SSK vebyesilkartta normal doğum ücretleri nasl
Selmaolmz Haticeergunn Fatma hanımdan kendi tecrübem olduğu için çok tavsiye ederim çok tercih edilen bir doktor ben de tavsiye üzerine gidiyorum aşırı memnunum çok güveniyorum her insan farklı yorumlayabilir sgk lı muayene 200 tl
Selmaolmz Princessmom Olabilir,şöyle ki ben hastane hakkında bir iki şey duydum bu eksik şu eksik diye ama sordum bilgi aldım herşey mevcut ve çok tavsiye üzerine gittim her duyulan bence sağlıklı değil 😊
Serapveminikleri Princessmom evet cnm ona gittim çok memnundum artık doğum yaklaştı bende Mardin’de olduğum icin devam edemiyorum