Princessmom Fatma hanım var genesiste eli de çok iyi kendisi de Pınar hanım da vardı ama izinden döndü mü bilmiyorum ücretsiz izindeydi o daha da iyi ve Genesis çok daha uygun ben memoriala gitmiştim başta aydın ılgına sevemedim ilgisiz geldi Fatma hanım çok iyi