Busra333 Canım ben 2 ay önce epidural normal doğum yaptım yani halk arasında prenses doğum çok şükür hiçbir problem yaşamadım. Hatta doğumum ve dikişlerim biter bitmez kalktım tuvalete kendim çıktım hatta kıyafetlerimi destek almadan giydim anlatıldığı gibi bebeğim vakumla da çekilmedi ki kaldı ki epiduralsiz yapanlarda bile annenin gücü kalmayınca bebeği vakumla çekmek zorunda kalıyor doktorlar, bunun bi örneği de benim ablam kız epiduralsiz normal doğum yaptı ve gücü yetmeyince doktorlar vakumla çekmek zorunda kalmış ama ben tam tersi epidural yaptım ve vakumla bebeği çekmediler. Benim ki çok şükür pozitif bi doğum olduğu için kesinlikle öneririm. Ikınmaya gelecek olursak kimisi kulaktan duyma sözlerle ıkınamıyorsun falan diyor alakası yok doğumun başladığı zaman istemsiz ıkınmaya başlıyorsun istemsiz yere ıkınasın geliyor. Sonra zaten doktor ıkınmaya başla deyince var gücünle ıkınacaksın o kadar 🤷🏻♀️