Canım hamişler doğum olayı tamamen sürprizlerle dolu. Normal diye hazırlık yaparsın son anda sezeryana döner. Her işlemin kendine göre riskleri var. En başta bunların olabileceğini kabul edip öyle kendinizi hazırlayın. Ben de ilk doğumumu epiduralle yaptım sonrasında kalktım yürüdüm hiç sıkıntım olmadı. Lütfen kendinizi korkutmayın