Busra333 valla ben ilk doğumumda epidural sezeryan oldum yüksek tansiyonum çok çıkmıştı.bebekte susuz kalmıştı direk doğuma alınmıştım.doktorum epidural olacak bilinçin benimle olması gerek demişti.doğum sırasında herşeyi hatırlıyorum belden aşağım uyuşmuştu.doğumdan çok sonra bacaklarını hissediyorsun sezeryan ağrısını uyuşma geçtikçe anlıyorsun.belli bir süreden sonra seni ayağı kaldırıyorlar hemşireler,sezeryan ağrısı mutlaka oluyor ama dayanılmayacak kadar değil.benim çok başım ağrımıştı baş ağrım çok kötüydü.