Bade1 Tugcala 2 kere çatı muayenesi oldum günde 100 tane squat çektim 2 saat yürüdüm sıcak duşlar aldım kaç gündür artık dogmaya kalksa takatim kalmadı dogurmaya bacaklarım et kesigi oldu plates topu üzerinde zıplamaktan ne gelen var ne giden 😂
Masallinaveseda Tugcala 39 +6 haftalık olduk bizde de tık yok işin garibi sanki karnım küçülmüş gibi hisediyorum 1 haftadır böyle hisedden varmı acaba suyummu azalıyo bebek hareketlerini takip ediyorum var şu açılmaya bi bakmadılar gitti
Tugcala Masallinaveseda al benden de o kadar küçüldü gidiyor olmadığı kadar rahat hareket ediyorum endişe ediyorum bi de
ikizlerburcu Tugcala 41. Haftada suni sancı ile doğum oldu 2 cm açılma vardı ama başka sancı falan yoktu evde yer silme merdiven çıkma plates topuyla hareketlerde yapın suni sancı ile başlatıldı ama çok şükür açılmam oldu normal olarak doğum gerçekleşti Suni sancı verildiği zamanda bol bol yürüdüm odada ve squat yapmaya devam et yapabildiğin kadar 🌺
Gzdeses @Masallinaveseda ben de aynı sizin gibi hissediyorum hatta eşim de dedi sanki karnın küçülmüş gibi diye valla tedirgin oluyor insan yarın bi gitçem doktora bakalım 🤔
Aysegultkk Tugcala çok az çıktı sancı nst de 2 gecedir de adet ağrısı gibi ağrılar hissediyorum inşallah açılma olur ya
BTSG04 Minik1bey bir iki gün önce post açtım nişan su gelmedi diye bir çok kişide gelmeden doğum başlamış yani kendimizi nişana odaklamasak daha iyi ama bende sancıda yok 😅
Minik1bey BTSG04 Kız benim geçen haftaya kadar sancım vardı bu hafta oda yok , 😂😂 Nst de gayet normal çıktı gelmekten vazgeçti 😂😂😂
BTSG04 Minik1bey benimde 2 hafta önce nst de sancı çıktı doktor her an gelebilir dedi 2 haftadır her an gelir diye beklemekten yoruldum 😂
Minik1bey BTSG04 Bekleme boşuna gelmiyorlar 😂 Bana doğurmak için 1 hafta verdi doktor yoksa sezeryana alcam dedi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Prenses29 Bende bir umutla bekliyorum 40+0 olduk bakalım hiç bir belirti yok 🤣 38 de sancıda vardı ama şimdi o da kalmadı birde 2. doğumum olacak 🙈🙊 ilki tam 40 da doğmuştu nedir bu nazlar bilemiyorum biz sabırsızlık yapıyoruz galiba onların suçu yok☺️
Damla18 Tugcala aynı durumdayiz gerçekten çok sıkıldım artık ama benim sorunum bebeğin gelmemesi değil etrafındakilerin artık doğur demeleri resmen psklojmle oynadılar doguramicam sanıyorum şu an 🤦🏻♀️🥺
CnsHazel Tugcala benimde hergun arıyolar ağrı sancı var mı diye yok yok gelmiyor deyip kapatıyorum 😅😅