Tugcala canomm ya ilk günden beri yapmadığım kalmadı spor squat yürüyüş hurma çaylar en ufak bi şey yok
BTSG04 Tugcala oldum. Hatta burda hep okuyorum çatı muayenesi olunduğu gün nişan geliyor çoğunda ama bende bişey olmadı
Minik1bey BTSG04 Aynen 3 gün oldu çatı muayenesi olalı hiçbir belirti bende yok ümitlenmiştim nişan gelicek diye ama malesef 🤷🏼♀️
gamzeserenn 40+2 nstde çıkan sancılardan başka hiiç bir belirti yok onlarda yeterli değil🤦🏻♀️ Gerçekten doğuramicakmışım gibi 😅
Sedef27 Tugcala ayni bende 39+3 canım ama ne gelen var ne giden hiç bisey yok yani yoruldum gerçekten bir an önce doğsun istiyorum artik
Gzdeses @Sedef27 ben de sizinle aynıyım ne gelen var ne giden 🤭 yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum
Aysegultkk Tugcala 40+2 kaç kere çatı muyanesi oldum sayamadım artık ama ne nişan ne su hiç bir şey yok sancılarda adet ağrısı gibi ara ara oluyor geçiyor açılma 38den beri 1 cm 😏
Tugcala Aysegultkk sancın varsa açılırsın demek ki doktor bana az sancin olsa tamam diyo ama sıfır sancı
Sedef27 Tugcala tadini çıkarılacak bisey kalmadı ki canim yani bende öyle en çok özlediğim şeyde uyku yaa uyumayı çok özledim
Aysegultkk Tugcala çok az çıktı sancı nst de 2 gecedir de adet ağrısı gibi ağrılar hissediyorum inşallah açılma olur ya