Tugcala Masallinaveseda al benden de o kadar küçüldü gidiyor olmadığı kadar rahat hareket ediyorum endişe ediyorum bi de
CnsHazel Tugcala benimde hergun arıyolar ağrı sancı var mı diye yok yok gelmiyor deyip kapatıyorum 😅😅
Danlacan Tugcala 39+4 (ultrosona göre 40 ı geçti )hiç bir belirti yok 😭 salı günü kontrolüm var bakalım ne olcak
Minik1bey BTSG04 Yok canım bizimki bekletmiyor çatın o kadar müsait değil çocukta bekledikçe gelişecek doğuramazsın dedi 🤷🏼♀️
Mdneee123 Tugcala evet normal doğum için bekliyorum 3 normal doğumum oldu bunuda normal yapmak istiyorum ama bakalım hayırlısı inşallah
2bebek2deli Tugcala bugün kontrolüm vardı başı aşağıda kasılmalarda var ama açılma ve nstde sancı yok kızımı Sezeryan doğurduğum için bunda en fazla 41′e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum dua edin de normal olayım hamişler 🥰 🤲🏻💓
Nhlady Tugcala 40+1 oldum doktor gel bakalim kontrol edelim dedi bugun gidicem ama hichbir dogum belirtim yok🙈