Tugcala doguramiyorum diyenler doguruyormus 39+5 olduk Çatı muayenesi ve yapılan tetiklemeye inat hiç bir belirtim yok. Benimle aynı durumda olanlar var mi? Lütfen.yazın
Sedef27 Tugcala ayni bende 39+3 canım ama ne gelen var ne giden hiç bisey yok yani yoruldum gerçekten bir an önce doğsun istiyorum artik
Ednz Kızlar valla kafam karıştı biri diyor adet ağrısı gibi ağrı olacak biri diyor bebek bir yerde toplanması sertlik kasılma öyle olacak biri aydınlatabilir mi nasıl anlicaz 🤣
BTSG04 Tugcala oldum. Hatta burda hep okuyorum çatı muayenesi olunduğu gün nişan geliyor çoğunda ama bende bişey olmadı
Ednz Tugcala ağrım cok yok nadir ara ara ama sanki gobegimin içi morarirda acır ya öyle oldu dokundugumda acıyor göbek deliginin orası bir hafta her gün kontrol verdi dr bir hafta içinde gelmezse suni sancı ile müdahale olacak
canomm Tugcala banada aynini dedi gelmezse biz başlatırız doğumu dedi bemde istemiyorm çünkü çevremdeki 2 kiside suni sancıyla baslattilar acilma olmayınca sezeryana aldilar
Tugcala canomm ya ilk günden beri yapmadığım kalmadı spor squat yürüyüş hurma çaylar en ufak bi şey yok