Zehraaa98 aslında normal doğumun rahatlığını bilseniz belki de öyle düşünmezdiniz. Bende çok korkuyordum fakat normal doğum yaptım ve ertesi gün normal bir şekilde hareket edebildim ve 2 gün içinde toparlandım. Ve şimdi ikinci hamileliğim ve Allah nasip ederse kesinlikle normal doğum istiyorum 😊 Rabbim kolaylığını veriyor 😇