civciv1520 Selam kızlar şükürler olsun 🧿 🤲 36 haftalık olduk 00.00 itibariyle sağ salim kavusalim evlatlarımıza inşallah 🤲 benim küçük bebeğim sağlıkla gel inşallah 🥰 sizler de durum ne
Beyza070707 civciv1520 35+5 çok şükür 12 haziran sezeryan günümüz bizimde sağlıkla gelsinler inşallah 😍
Cnsemrh civciv1520 aynıyız bende tam 36 oldum bnde kendi isteğimle sezeryan olmak istiyorum doktorumla p.trsi konscam bu konuyu pek sezeryandan yana değil nasıl ikna etcem bilmyrm 🤷♀️
mlkalagz Beyza070707 benimde 35+5 😊 daha doğumu planlamadık salı günü gidicez doktora. Ağrın falan oluyo mu
Mom047 06incimmm sezeryan tarihini neye göre alıyorsunuz acaba ??? Siz mi istediniz yoksa omu gerekti
Zehraaa98 civciv1520 benımde 36+1 bende sezeryan ıstıyorum 39.haftada ama baş aşağı inşallah sürpriz yapmaz
civciv1520 baobei bizimde 35+2 de 2950 dedi bir hafta önde dedi bakalım bu hafta gidicem nasipse kontrole kaç olmuş
asli3838 baobei bende ayni durumdayim 3300 dedi hamur isi yeme falan dedi ama bisey yemiyorum mide yanmasindan bebek nasil bu kadar aldi onuda anlamadim