Aycicegim benim son adet 18 ocaktı, transfer 3 Şubat ve ben 13 Şubat’ta testle öğrendim, pozitif çıkınca kan verdim. 12 gün bekleyemedim. 9da da pozitif gören olmuş ama 10 gün sabrettim 😝 erken gebelik testinde çift çizgiyi görünce soluğu hastanede aldım 😂🙏🏻