Aycicegim Doğal siklus denedik biz bu sefer. Dolayısıyla ilaç kullanmadım, yani ilaca bağlı ağrım yoktu. Ama karnımda her an adet olacakmışım gibi bir his vardı. Çamaşırımda da kan görünce çok ağladım bu sefer de olmadı diye. Ama şükür yerleşme kanamasıymış. 1 hafta sonra gittik, doktorum tek kese var dedi, 4-5 gün sonra tekrar lekelenmem oldu, korktum düşük yapıyorum diye tekrar doktora gittik, ikinci keseyi de gördük 🌸😍🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Zor bir süreç. Olumsuzluklar yaşadık biz de. Umarım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏼
Allah yardımcınız olsun. Sonucunuzdan haberdar edin. İnşallah yüzünüzü güldüren bir sonuçla karşılaşırsınız🙏🏼🙏🏼🙏🏼