Sibbeell 3.tüp bebek denememizdi. İğne fobim var, beni olumsuz etkiliyordu. Doktorum doğal siklus deneyeceğim bu sefer diyince sanki üzerimdeki tüm yük kalktı. İnanın detay hatırlamıyorum bile, yazdıysam bir yerlere bulup yollarım neler kullandığımı. Transfer öncesi verilen antibiyotik ve bağışıklık hapı vardı, bir de keseyi görene kadar duphaston kullandım.
O sebepten hiç tüp bebek gibi hissetmiyorum bu sefer. Gerçekten çok rahattı… Tutunma oranı olarak da daha yüksek olduğunu söylüyorlar.