yeliz007 bence hayir ben ilk kürtajımda dediler ki gerek yok genetik teste ilk gebelikte olabiliyor 2 ve ustu olursa yapilir dendi ,tabi bilmiyoruz tamam dedik yine aynisi oldu bu defa genetige gidince sormadilar bile 2 3 desen nerden bilecekler arastirilmiyor ki kagit kalem aldı eline doktor kac kardessiniz aileniz de dusuk yapan var mi diye sordu yazdi kagida o kadar gittik kan verdik esimde ben de 10 dk bile sürmemişti. O kadar saçma ki ilk kayiplarda yapilmamasi sanirsin islem saatlerce sürüyor 🙄