bahoaks Allah sizden razı olsun sakın sakın karamsarlığa kapılma İnan bana hayırlısı böyleymiş . Kendini kötü hissetmen çok normal . kendine iki ay bi süre ver yumurtalıkların da bu sürede tam anlamı ile toparlayacaktır . Eğer konuşmak istersen her zaman buradayım . Rabbim sana sabır versin dua ediyorum senin için. Yalnız değilsin…