yeliz007 geçen sene bu ay bende senin gibi 9 haftalık bebeğimi genetik eksiklikten dolayı kaybettim . Daha büyük acı olmaz dedim onu görmeye gittim kalbi durmuş seni zehirliyor dediler . Kabul edemedim acil yatış verdiler hastaneden kaçtım. Herşey mi zor olur madem öyle zehirlesin canımdan geçtim. Dünya yıkılmış ben altında kalmışım . Kendimi suçladım , eksik hissettim , kendimden herkesten nefret ettim . Aylar sürdü toparlamam dinlenmeden işe verdim kendimi kanlar içinde acı içinde çalıştım . 5 ay sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendim . Onu unuttum mu asla hala ilk Sevinçim mutluluğum . Hamile kaldığımda korkuma sahiplenemedim bu da ölür diye heveslenemedim. Rabbim ne zaman tekmesini hissettim tamam dedim. Sana tavsiyem bağıra bağıra ağla bayılana kadar . Unutmayacaksın ama alışacaksın onu o kısacık sürede taşıdığın için bile ne kadar şanslı olduğunu söyle kendine acını kabullen . Kendine sebeb arama 12 haftalık öncesinde bebeklerin ölmesinin nedeni genetik eksikliği olması en hayırlısı buymuş senin için . Gönlüm de dualarım da seninle . Ve inanıyorum ilerleyen zamanlarda Sevinç’ini de paylaşacaksın bizimle ….